joi, 14 martie 2013

Nu-ți văd zâmbetul



Pășesc pe aripi de vânt ce-ți poartă numele,
 Printre mări albastre ce-și revarsă spumele...
 Pe maluri de un argintiu rupt din rai,
 Iar soarele roșu aprins mă lasă fără grai.

 Aș culege fiecare frunză ruginită de vreme,
 Să-ți văd zâmbetul de catifea fără probleme,
 Să-ți mângâi chipul de satim cu o petală,
 Să te atmir o viață întreagă așa goală...

 Și să-ți mângâi părul parcă rupt din soare,
 Să văd somnul dulce cum te ia și-ți da culoare,
 Să te mângâi în timp ce dormi adânc și dulce
 Știind că visul bun tot în brațele mele te aducă.

 Iar când te trezești să-mi vezi brațele cum te cuprind ușor,
 Cum te ating,cum în toată ființa simț că lângă tine sunt nemuritor...
 Aș vrea să zbor să-ți sărut buzele moi,că-mi fierbe sufletul,
 Căci ochii mi-s reci și goi,când nu-ți văd zâmbetul.

6 comentarii:

  1. Zambetul meu, tu il furi mereu si el se inchide in sufletul tau. Eu zambesc mereu, ca sufletul tau sa fie bine, sa zambesti si tu o data cum mine. Candva, surasul meu tu ai sa mi-l inapoiezi si acea zii, va fii una cand vor cadea din cer mii de petale... va fii ploaie de flori cazatoare, iar soarele va mangaia chipul nostru, si din doi vom deveni unul, sub atingerea pala a asfintitului de foc vom renaste din noapte zii pasiunea clipelor... Tu vei surade din nou cu ochii plini de raze de soare, vei vedea acelasi curcubeu stralucind in calea pasului tau si sub picaturi de apa, ne vom juca impreuna ca doi copii, ne vom purta pe brate de vise si dorinte... Zambesc adesea numai gandind la chipul tau, si uneori imaginea ta este asa de reala in ochii mei, incat pot spune ca inca te ating, ca buzele mele tremurande inca le savureaza pe ale tale. Flamanda, vreau sa-ti devorez fiecare particica din trupul sufletului, sa fii tu in mine, in tot ce sunt eu!
    Nu-ti lasa ochi reci, pastreaza-i fierbinti sa pot aprinde stele cu focul inimilor noastre cand se vor intalni. Pastreaza locul meu in pat, cald! Dormi si pe partea mea sa fie cald totul, si asterne cearceaful ca eu sa ma strecor langa tine asa cum fac in fiecare noapte. Vreau sa profit de fiecare clipa din noapte ca eu sa veghez la visele tale asa cum am facut atunci cand am fost la tine...
    Te iubesc enorm de mult, iubi!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce prosti sunteti. niste prosti mari de tot.
    ursuletul matii de plus si bebita pizdii matii sunteti niste prosti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai putea sa-mi spui si mie de ce suntem asa de prosti ti-am fi recunoscatori si crede-ma ca acest comentariu nu ma deranjaza.Sunt om si atata timp cat se vorbeste despre mine inseamna ca sunt important,daca eram un nimeni nu se discuta si tu nu-mi lasa-i aces comentariu.Indiferent de cine ai fi sau ce-ai vrea eu imi traiesc viata asa cum imi place si-ti multumesc pentru comentariu.

      Ștergere
  3. pentru ca eu nu inteleg un lucru. voi sunteti impreuna sau nu? adica, unul spune pe blogul lui ca imi lipsesti,iar altul ca te iubesc si nu mai stiu cum. normal ca esti important, nu am de ce sa mint, imi plac postarile tale, dar vreau sa stiu daca voi sunteti impreuna ca eu nu mai inteleg nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da noi suntem impreuna doar ca ea e in Romania si eu sunt in Germania si eu am avut un accident si pe baza acestui fapt eu am Amnesie intre 2 saptamani si 2 ani.

      Ștergere
  4. imi pare rau...
    insanatosire grabnica iti dorsc

    RăspundețiȘtergere

Sufletul ce-ti spune?