sâmbătă, 23 martie 2013

Pe note senzuale



Te ating,pe note te sting,
 
 Pe note de chitară,
 Când inima îmi zboară,
 
 Să te ating ușor,în zbor,
 Te ador...
 
 Și te vreau mereu,
 Tu ești sufletul meu,
 Deși îmi e greu,
 
 Mereu o să te am în mine,
 Fără pic de rușine...
 
 Și te-aș atinge,pe note te-aș stinge,
 
 Cu mângâieri fine,și cu rime,
 
 Pe trupul tău mic,fără nimic,
 
 Doar cu șoapte,mute și purtate,
 
 Departe,de vântul rece,
 Ce nu trece...
 
 Ce culege,
 
 Totul doar cu o mângâiere,
 În a ploii stinsă cădere,
 
 Pe buzele tale,ca două petale,
 
 Rare,pline de cululoare,
 De candoare...
 
 Și mă doare,că nu le sărut,
 Aș da o viață împrumut,
 Doar să te sărut,
 
 Atât de mult...
 Foarte mult.

4 comentarii:

  1. " Caldura tabloului tau devine tentatie pura."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe zi ce trece,incerc sa sparg aceasta inchisoare a cuvintelor,incerc sa-mi expun sentimentele cat mai vi,cat mai pure.Vreau sa dau viata fiecarei litere,vreau ca in fata lor cand le citesti sa-ti apara,un film al vietii,sa apara ce traiesc eu in interiorul meu.Multumesc foarte mult pentru apreciere!

      Ștergere
  2. M-a pierd in aceste randuri pline de dorinta, si vocea mi se frange, degetele nu-si gasesc calea literelor ce se vor a fi impletite in acest coment plin de iubire. Se pierd toate gandurile mele in versurile tale, si au facut somnul meu sa fie cald si moale, si eu astazi iti multumesc pentru notele purtate de luminite de stele ce au mangaiat visele mele... Am stiut ca linistea somnului au fost datorate gandurilor tale de iubire.
    Nu am cuvinte ca sa mai continui, mereu stii sa ma impresionezi, cat sa ma balbai si sa nu mai pot spune ceva. Insa, vreau sa stii un singur lucru : Te iubesc enorm de mult, iubitul meu! Si te pupicesc dulce dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu te iubesc foarte mult frumoasa mea.Te sarut dulce dulce dulce

    RăspundețiȘtergere

Sufletul ce-ti spune?