marți, 19 martie 2013

Printre zări albastre


Deși tot ce-a fost a dispărut acum, 
 Iar trecutul nostru sa transformat în scrum, 
 Eu tot te regăsesc tipărită în sufletul meu... 
 Pentru că ai fost aici când mi-a fost greu. 
  
 Și te iubesc,chiar dacă îți e greu să crezi, 
 Chiar dacă te doare sufletul,așa când mă vezi, 
 Dar eu sunt aici mereu să-ți cânt de noapte bună, 
 Sub acelas cer,aceleași stele și aceași lună. 
  
 Să mergem împreună,pe drumul stelelor albastre, 
 Și vreau împreunate să fie buzele noastre, 
 Să ne ținem de mână o eternitate, 
 Pierduți printre mângâieri fine și dulci șoapte. 
  
 Să mă joc în părul tău până somnul te cuprinde, 
 Să visezi cum ne plimbăm împreună printre ghinde, 
 Printre copaci mari și bătrâni ca sufletele noastre, 
 Printre nesfârșitele zări albastre.

3 comentarii:

  1. "Floare-albastra! floare-albastra!...
    Totusi este trist în lume!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totul trebuie sa fie in balanta,bine cu o picatura de rau sau rau cu o picatura de bine.
      Uneori suntem trsti,alte ori veseli.Viata e plina de surprize,placute dar si neplacute.
      Eu sper ca viata sa fie blanda cu tine.

      Ștergere
  2. Desi mi-am dorit de multe ori sa o luam de la capat, iata acum cand dorinta practic mi s-a indeplinit, imi e extrem de greu. Pentru ca stii ca te bagi la somn si inainte de a pleca ti se daruieste iubire, si a doua zi de dimineata sa se comporte cu tine ca un strain, e un soc din care inca nu m-am revenit. Poate nici eu nu mai sunt aceeasi de cand ne-am inceput povestea si nici nu mai am rabdarea suficienta, timpul nu mai ma ajuta, toate in jurul meu se incojoara in haos imens, insa iti pot spune ca astazi, ma doare ca pentru tine, noi doi nu exista si la un timp trecut. Imi doresc sa vorbim despre noi, atat la trecut, cat si la prezent si la viitor.
    Desi tu nu-ti mai aduci aminte, candva ti-am promis prin soapte, murmure, taceri si multe cuvinte, ca nu am sa plec de langa tine, am sa raman stanca de piatra si chiar daca o sa ma sfarme vantul, viscolul, ploaia si zapada, in particule fine de nisip si am sa fiu purtata de vant, am sa te caut oriunde am sa fiu,am sa trimit note de suflet, cantece din graiul cel pierdut, si intr-o zi, poate ma vei gasi, poate iti vei aminti si langa tine ma vei pastra... Sunt mereu aici, acolo, nu conteaza unde anume, dar am sa fiu langa tine, in propria-mi prezenta, sau am sa ma pictez in flori, in cer albastru, in murmur de vant, in lacrimi de ploaie, in vise marunte... Nu am plecat si nu o voi face niciodata, pentru ca ador sa raman langa tine, sufletul meu!
    Te iubesc enorm de mult, dragul meu iubit:*

    RăspundețiȘtergere

Sufletul ce-ti spune?