miercuri, 10 iulie 2013

Cerșetor


Înecat în mii de probleme și vicii,
 Printre persoane pline de anumite capricii,
 Printre lacrimi care udă tot de prea multe ori,
 Printre vorbe și fapte ce-mi dau încă fiori.
 
 Și deși sunt mare și pare că nu mă doare,
 Tot mai am un suflet de copil plin de culoare,
 Chiar dacă nu reușesc să fiu cum vor cei de lângă mine,
 Defectele ne fac diferiți și asta o știm prea bine.
 
 Mă înec adesea în fumul de țigară,
 Și sper să nu fie ultima oară,
 Chiar dacă banii nu ne ajung nici de azi pe mâine,
 Privesc în ochii tăi triști și văd a sufletului pâine.
 
 N-am ce să-ți ofer,mi-au mai rămas doar lacrimi,
 Printre zâmbete presărate între rândurile de patimi...
 Și chiar dacă îmi e greu cerșesc inima ta a nu știu câta oară,
 Deși știu că multe or să mai vina și sufletele o să ne doară.
 
 Dar vreau să te păstrez mereu lângă mine,
 Chiar dacă acum e mai mult rău și nu se întrezărește acel bine,
 Așa cum sunt te-am iubit,te iubesc și te voi iubi mereu...
 Și sper ca-n zâmbetul meu trist să zărești un curcubeu.
 

Un comentariu:

Sufletul ce-ti spune?