duminică, 13 octombrie 2013

Îmi pare rău că am plecat



Cuget surd se aude acum în minte,
Printre ale tale triste cuvinte...
Și acum aud cum îmi spui să nu plec,
Dar noapte vine iar și în lacrimi mă înec.
 
Căci îmi e dor și doare,
Depărtarea asta atât de usturătoare,
Atât de negru îmi e sufletul în mine,
Când știu că în pat nu te am pe tine.
 
Și frunze cad și cade o lacrimă,
Umplută de-o nestinsă patimă,
Îmi e greu când nu te am aproape...
Când te știu printre oameni răi,departe.
 
Până și îngerii îmi urlă acum în minte,
Ale tale nestinse cuvinte,
Să nu plec.să rămân că o să ne descurcăm,
Dar ne e greu acum cu gândul să ne împăcăm.


Un comentariu:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=cJLwBHFVb7k

    Chiar daca ai plecat,
    Pe tine nu m-am suparat,
    Pentru ca eu pe tine te iubesc neincetat,
    Chiar daca in sufletul meu, ploaia s-a instalat ...

    Fara tine, intr-adevar e destul de greu,
    Iar alinarea mea e iubirea ce mi-o daruiesti mereu,
    Doar ea da scantei de fericire in sufletul meu,
    Caci tu pentru mine esti al meu Dumnezeu.

    Si-ti trimit in miez de noapte murmurul inimii mele,
    Caci esti tatuat pana in strafundul meu, pe sub piele,
    Si din toate lacrimile mele tes pe cerul tau mii de stele,
    Ca pasul tau si calea ta sa fie luminate de ele.

    Te iubesc enorm de mult, ingerasul meu!

    RăspundețiȘtergere

Sufletul ce-ti spune?