marți, 22 octombrie 2013

O să dau foc la cer


Și aș vrea să fie bine,dar nu reușesc,
Mă gândesc,mă străduiesc,
Încerc căci asta îmi e datoria...
Asta îmi e viața deși îmi stă în gât mândria.
 
Lupt să ne fie bine sub același cer...
Și de nu o să fie bine sub el,
O să-i dau foc și o să desenez altul mai frumos,
Pentru ochii mei albaștrii întorc lumea pe dos.
 
Mut munți,strângând din dinți până îi pisez,
Până ajung să trăiesc cea ce visez,
Cu mâinile arse de timp și tăiate de vânt,
Încă am curaj la pianul vieții să cânt.
 
Și mă străduiesc să-ți mângâi chipul fîn,
Cu muzica sufletului meu ce nu sună atât de sublim,
Așa cum sunt,plin de defecte și frustrări...
Încerc să te înconjor cu dragoste și fierbinți sărutări .

Un comentariu:

  1. Arde cerul sub iubirea noastra,
    Si dispare pana si noaptea albastra,
    Sub dorul nostru cel fierbinte,
    Chiar si versurile nu-si mai au cuvinte ...

    Notele de pe portativ isi pierd randul,
    Si de departe se arata gandul,
    Gandul ce striga dupa tine, iubire,
    Sa ma privesti din nou cu fericire...

    Iti simt ochii plini de multe lacrimi,
    Cum plang ale noastre doua inimi,
    Iar soarele parca uita sa mai rasara pentru noi,
    Lasandu-ne in intuneric pe amandoi.

    Parca nici viata nu mai are culoare,
    Iar sub dorul nostru, se striveste orice floare,
    Isi frange natura intreaga ei esenta,
    Cand iubirea prinde contur de turbulenta...

    Dar chiar atunci totul parca moare,
    Si sufletul atat de tare ne doare ...
    Se va inalta de neunde un curcubeu de speranta,
    Si vom avea din nou iubire, bucurie si rasete in viata!

    Te iubesc enorm de mult!

    RăspundețiȘtergere

Sufletul ce-ti spune?