duminică, 26 mai 2013

Profil

Sunt un narator nebun pentru că,
 Nu am ieșit ca restul din fabrică,
 Spun mereu ce simt,dar nu și ce gândesc,
 Chiar dacă pare mult prea nefiresc.
 
 Și fac asta în rime și nu mă mai opresc,
 Chiar dacă nu sunt cel mai bun și greșesc,
 Chiar dacă nu-s marele poet al acestei epoci,
 Dar am curajul să-mi ridic capul înceti de printre boboci.
 
 Am început cu versuri de hip-hop la scară,
 Ca plictiseala asta să mai moară,
 Am văzut că am puțin talent și-am progresat,
 Dar drumul pe care îl urmam eu era deja ratat.
 
 Așa că am ales să țintesc și mai sus,
 Și mai bun și mai sentimental,puțin spus,
 Să nu mă dau bătut chiar dacă nu sunt acceptat,
 De cei din familie,nu am renunțat și am progresat.
 
 Și progresez incercan-d să-mi dezvolt stilul,
 Căci niciodată nu o să doarmă din mine copilul,
 Să-mi dezvolt mentalitatea și simțirile,
 Pun pană cu pană că-ci mi-au crescut deja aripile.
 
 Sunt cum sunt...
 Și cânt,
 Dar nu ca restul,
 Nu vreau să trec testul,
 Pe care lumea mi-l pune,
 Printre zâmbete false și glume,
 Eu fac testul,
 Că nu sunt ca restul,
 Mă depășesc,
 Căci iubesc,
 Trăiesc,
 Muncesc,
 Urăsc,
 Sunt și nepăsător,
 Ca un bun actor,
 Îmi joc rolul așa cum știu,
 Carisma,
 Prin prisma,
 Uni poet oarecare,
 Asta e profilul meu de băiat mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sufletul ce-ti spune?