vineri, 6 decembrie 2013

Doar o ciorna murdara

Se astern usor fulgi de nea,
E singurul an cand sunt cu gandul doar la ea,
Cand imi rapeste cea de-a treia bucurie,
Caci cea de-a doua e sa scriu poezie.

Prima deja o stie si o fac de n ori pe zi,
Caci imi aduce linistea printre randurile unei poezi
Si stiu ca scriu fara sens, dar las mainile sa zboare...
Sa dea acestei ciorne culoare.

Mi-as dorii sa-ti mangai fata fina si sa te sarut,
Sa-ti cer doar un zambet imprumut...
Sa fim doar noi in patul vechi si mare...
Sa dam vietii noastre cea mai frumoasa culoare.

As vrea sa fiu acum langa tine,
Sa stai sa te odihnesti iar, langa mine...
Sa-ti sarut fruntea cand dormi caci esti cea mai minunata,
Esti cea mai frumoasa fata.

(Prea multi "caci", gaseste sinonime sau corecteaza)
(unele randuri sunt prea scurte, iar unele prea lungi)
(nu uita melodia cu ursul cu umbrela si semnele de punctuatie plus corectatul gramatical)


Acum e prima oara cand iti arat cum prind poeziile contur,
Cum rotunjesc totul rima cu rima pana apar zambete imprejur...
Sau lacrimi caci uneori nu e asa de bine pe cat as vrea,
Dar mi-as dori sa fiu acolo, mereu, langa inima ta.

Şi acum după ore de prelucrare şi gânduri sfărâmate:

                                                       Se aştern fulgi

Se aştern, încet, domol, iar fulgi de nea,
E singurul an când sunt cu gândul doar la ea,
Când îmi răpeşte cea mai de preţ bucurie...
Şi mă afundă în a scrie, iar şi iar şi iar, poezie.

Ea a devenit cea mai de preţ pentru mine,
Când îi sărut buzele moi şi atât de fine
De n ori pe zi, căci am pierdut mereu numărul,
Dar mi-a fost şi ud de lacrimi umărul.

Nu şti cât de mult aş vrea să fiu acum lângă tine...
Să stai să-ţi odihneşti trupul mic, obosit lângă mine,
Să-ţi mai fur aşa câte un sărut împrumut
Te iubesc, acum, nespus de mult.

Să fim iar, doar noi doi în patul vechi şi mare...
Să dăm vieţii noastre cea mai vie culoare,
Să-ţi sărut fruntea când dormi cum o făceam o dată
Îmi e prea drag, când am lângă mine cea mai frumoasă fată.

Aşa arată micile mele diamante pentru tine, le smulg din suflet neşlefuite, iar apoi cu mintea în câteva ore de efort foarte obositor pentru mine iese aşa ceva, nu ţi-am arătat niciodată cum le fac, poate acum o să-ţi schimb puţin imaginea având în vedere acest hobby care a devenit deja profesie pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sufletul ce-ti spune?