luni, 2 decembrie 2013

Şi cad stele, se merită?


Şi cad stele în sufletul meu negru,
Căci totul a devenit atât de tenebru...
Nu mai e soare, nu mai e cer, sunt doar nori,
Iar noi suntem doar prin lume călători.

Aş vrea să mă aşez o dată undeva,
Să-mi mângâi din nou sufletul şi inimă...
Să stai să dormi iar la pieptul meu,
Căci ştiu sigur că vom fim împreună mereu.

Sunt aruncat mereu dintr-o parte în alta...
Aş vrea, dar nu pot schimba soarta
Mă străduiesc să fac totul aşa cum îmi doresc,
Dar mereu primesc ce urăsc şi nu e firesc.

Nimic nu mai e cum a fost o dată,
O inimă curată, caldă, catifelată...
Dar mai există şi ceva ce e inevitabil,
Când ai prins gustul banului e iremediabil.

Şi-mi pare rău că eu îi simt atât de amari,
Deşi lumea îi simte dulci şi devin avari...
Şi nu-mi vând munca, vând zile şi părţi din suflet...
Căci nu sunt cu tine să-ţi aud fiecare cuget.

Şi vreau toţi banii din lume dacă ei pot cumpăra clipe,
Dar ei nu cumpără timp şi sufletul începe să ţipe...
Pentru ce muncesc dacă nici bani nu primesc?
În gândul tău a răsunat vreodată întrebarea oare ce-mi doresc?

Oare ce-i mai important pentru mine?
Oare ce mă face să mă simt bine?
Oare sufletul ce-mi cere?
Banii sunt răspunsul la orice durere?

Am plecat să-ţi demonstrez ce-i mai important...
Să-ţi dai seama în final că banul nu e atât de abracadabrant,
Dar se pare că m-am înşelat şi ei contează mai mult,
Mai mult decât mine şi acest gând mă lasă mut.

Iubita mea, ştiam şi ştiu în continuare că nici aici nu fac nimic, dar am plecat să-ţi demonstrez că viaţa nu e doar un joc în care pierzi şi câştigi şi mergi pur şi simplu mai departe, viaţa e ceva mult mai complex şi unele pierderi nu le mai poţi recupera, suporta, şi accepta vreodată. Muncesc aici şi nu am bani suficienţi pentru o viaţă decentă într-o garsonieră modestă, dar mă distrug încet încet pe zi ce trece, aici o tăietură, acum un accident, iar un scandal, iar vorbe grele şi multă durere. Oare când o să o scoatem într-un final la capăt o să mai ai lângă tine acelaşi om pe care îl iubeşti? Făcând atâtea sacrificii şi îndurând atât de mult din partea tuturor? Te întreb pe tine, oare se merită? Oare ce pierdem până la urmă?. Aştept un răspuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sufletul ce-ti spune?